miércoles, 16 de octubre de 2013

La meva relació amb l'escriptura

A classe de català ens van dir de fer una redacció explicant la nostra relació amb l'escriptura, i aquesta va ser la meva :

Jo utilitzo l’escriptura diàriament, per comunicar-me amb els meus amics a través de xarxes socials. També per fer treballs de la universitat i comunicar-me amb el personal docent a través d’e-mails.

Normalment sóc una persona tímida, però quan em comunico a través de les xarxes socials sóc més oberta, em costa menys relacionar-me i parlo sense embuts.
Hem considero una persona amb un sentit de l'humor peculiar, i això es reflecteix en el que escric, depenent del context.

A l’escola i a l’institut he treballat amb escrits més literaris, però escriure a mà mai ha sigut una de les meves passions, mai he escrit diaris de petita, ni contes, etc. Per tant la meva relació amb la llengua és pràcticament escolar, tot i així, mai l’he portat molt bé aquesta matèria.


Considero que la llengua és molt important per relacionar-nos amb el món que ens envolta i per poder comunicar-nos i rebre informació de l’exterior

No hay comentarios:

Publicar un comentario