lunes, 16 de septiembre de 2013

Hola, Benvinguts al meu blog.

Primer de tot m'agradaria presentar-me: Em dic Rocio, sóc una estudiant del primer any d'educació infantil a la universitat Blanquerna.

La finalitat amb la qual he creat aquest blog és observar el meu procés durant tot el primer semestre del primer any de carrera, observar els coneixements que he anat adquirint i seguir una rutina en aquest blog que em permeti estar al dia en els meus estudis, així que intentaré anar actualitzant aquest blog molt seguidament.

No és la primera vegada que tinc un blog, vaig fer un quan estava a la ESO, i la veritat és que no l'he tornat a mirar ni actualitzar des que vaig deixar de fer l'assignatura d'informàtica en el seu moment, així que no puc dir que em senti incomoda fent aquest blog però la veritat és que estic una mica rovellada en aquest tema.

Gaudir-lo!

No hay comentarios:

Publicar un comentario