domingo, 22 de septiembre de 2013

Webquest

Avui compartiré un vídeo al meu blog com a tasca que sem demana fer per la classe de GTIC. Aquest vídeo l'he extret de la web de Edu3.cat, posant en el buscador la paraula "webquest". Una webquest és una proposta didàctica de recerca guiada, que utilitza principalment recursos d'internet; Com, per exemple, els alumnes d'aquesta escola que estudien les constel·lacions,en el vídeo que hi ha a continuació:


He inserit aquest vídeo en aquesta entrada del meu blog, molt fàcilment,
només he hagut d'anar a la font on estava, i clicar al link que et surt al clicar embedir.

Per canviar la mida d'aquest vídeo i que quedes bé en el meu blog he hagut de modificar el seu codi html, específicament, buscar on posa: height="313" id="rvideo" width="400", sent height l'altura i width l'amplada.

La meva opinió sobre les webquests és molt positiva, ja que penso que són una proposta molt motivadora pels nens, ja que no aprenen com tradicionalment, sinó amb l'ordinador, amb imatges, amb un vídeo, i això influeix molt pels infants perquè és una cosa nova no realitzada abans i més divertida.
 Per últim m'agradaria comentar quins continguts he pogut trobar.
Aquesta web conté vídeos didàctics amb una ampla gamma de temes a tractar, i també conté propostes educatives de recursos audiovisuals, com per exemple, programes i tutorials per fer pel·lícules o canals de televisió.

A continuació us deixo un programa que jo ja he utilitzat anteriorment i em sembla molt fàcil i efectiu d'utilitzar i l'he trobat en la web Edu3.cat:

No hay comentarios:

Publicar un comentario