lunes, 16 de diciembre de 2013

Caldria prohibir....

A classe de català ens han dit que fem una redacció sobre que opinem que caldría prohibir i aquesta va ser la meva :

Jo opino que caldria prohibir els mòbils als menors de 14 anys. Molta gent pensa que els nens d’aquesta edat han de tenir mòbil el més aviat possible, per comunicar-se amb els seus amics i també, per part dels pares, per controlar-los millor, però realment el mòbil no és un només un aparell per controlar sinó que pot ser l’origen dels molts problemes.

Ningú sap que fa el nen en el mòbil, quina informació està enviant per les xarxes ni a qui, per això considero que és molt perillós ja que es pot accedir a aquesta informació molt fàcilment i pot ser la causa de moltes desgracies

Com a conclusió, la meva opinió és que els pares es tindrien que preocupar per que els nens facin a la xarxa tant i com es preocupen per que no fumin ni consumeixin alcohol a aquesta edat.

Al finalitzar, la professora em va dir que em desenvolupava be parlant en públic, referint-se als meus gestos, postura i veu, però que havia de millorar la pronunciació de les vocals neutres tals com el que, no hauria de pronunciar-lo com [k] [e] sinó com [k] [ə]


Vaig elegir aquest tema perquè des de fa molt de temps que penso així i ara

vaig tenir la oportunitat de explicar-ho. A més, em va semblar interessant ja

que dues persones més de la classe també van elegir el mateix tema que jo,

també em va reconfortar que més gent penses com jo sobre aquesta matèria 




No hay comentarios:

Publicar un comentario