martes, 10 de diciembre de 2013

Experiències seminari

Avui ha sigut l'ultima classe de seminari i volia dir que la meva experiència en el seminari ha sigut molt agradable i bona.
El seminari m’ha permès donar la meva opinió sempre que tenia alguna cosa a dir, la meva opinió també era important, com la de tots, és a dir, tots teníem diferents creences i totes eren vàlides. A més, crec que això m’ha ajudat a veure altres punts de vista en alguns temes, pensar que no tothom pot opinar de la mateixa manera i, segons la seva pròpia experiència o coneixement sobre el tema, et poden donar uns arguments o altres, però que això t’ajuda a créixer en nivell de coneixement i també t’obre altres vies d’observació del món.

El que més valoro del seminari és el fet que tot era tema de conversa. És a dir, per exemple, quan en la setmana de reflexió educativa vam fer les pràctiques a les escoles durant dos dies, després vam passar com dues setmanes fent exposicions a seminari sobre les escoles, exposicions individuals en les quals explicàvem les escoles, però també el que més ens va agradar, com ho vam viure, i quines experiències ens va aportar allò. Aquest fet em fascina, ja que el que per algunes persones pot semblar normal fer pràctiques durant dos mesos, nosaltres amb dos dies ja vam adquirir moltíssimes experiències i d’això vam poder treure molt contingut.

També cal dir, que tot el que parlem en el seminari, lògicament, té a veure amb l’educació i, per tant, el seminari m’ha permès agafar consells, idees, mètodes inclús comportaments, que en un futur m’agradaria utilitzar com a mestre.

Com a conclusió, considero el seminari una de les classes més importants en aquest primer semestre del primer curs, ja que és la classe que està enfocada més directament cap a l’opinió dels futurs mestres segons les diferents experiències, notícies actuals, tècniques per millorar (com pot ser, per exemple, la lectura en veu alta, o la descripció d’una imatge) i sobretot permet la cohesió de grup.



No hay comentarios:

Publicar un comentario